perjantai 28. helmikuuta 2014

Järki ei päähän uponnut ei saanut musta kii

"Sovitaanko, että sä vaan kauhot ihan omaa soppaasi.
Älä muitten bisneksiin työnnä turpaasi.
Ressaa ittes vaikka hengiltä, se on sun asias.
Älä uraputkees mua kisko, en aio kantaa paineitas.
Niin sanottua elämänkokemustas tuut mulle tyrkyttään,
no ikäähän sulla on, mutta et oo eläny päivääkään!

Se ei kuulu sulle, mitä mä teen!
Se ei kuulu sulle, mihin mä meen!
Itte valintas teit, älä työnnä mua samaan satimeen!
Se ei kuulu sulle, mitä mä teen!
Se ei kuulu sulle, mihin mä meen!
Vaikka ranteeni viiltäisin ja tunkisin parrun perseeseen!"

Tänään sain hauskan idean. "Hei Monica, tee napakoru!" Loistavaa tällainen. Tää oli taas yksi niistä mun kuuluisista kuningasideoista, joita en ikinä ehdi harkitsemaan ollenkaan vaan toteutan just sillä sekunnilla kun pään päälle syttyy lamppu. Ja joo, lävistyskuume senkun kasvoi kun toi lävistäminen ei edes nipistänyt enää, niin monta kertaa oon napakorun tehnyt. Pitihän sitten keksiä vielä jotain muutakin, ja päätin iskeä neulan läpi myös tosta alapuolelta. 
Ainakin huomiseen asti pidän ton säälittävän pienen korun tossa, koska tein sen 1.2mm neulalla paremman puutteessa. Katsotaan josko jo huomenna se olisi siinä kunnossa että voin vaihtaa tuollaisen samanlaisen korun mikä siinä yläpuolella on. 

Ps. hiusten väri vaihtui TAAS. Parin värinpoiston jälkeen sain ton punasen aika nätisti tohon, vaikkakin toi sävy vähän lilahtava ehkä. No mutta mitäs pienistä kun mienetkää meistä. 
Uh ah, meikitön ja keesitön kuva. Panisin. Laura lagaa söpösti ♥

1 kommentti: