maanantai 24. helmikuuta 2014

Drugs rock sex roll

"Mun ei tarvi todistella, et mä oon kova
Koska vittu mä en oo
Mut mä oon katkera, katala, kavala ja yllättävän sadistinen
Eli älä vittuile, joo"

Tänään vituttaa mm. kaikki. Vituttaa ahdistaa suututtaa satuttaa hakkaa päätä seinään jumalauta! Voi vitun elämä. Elämä, joo kyllä, tää on MUN elämä. Niin kauan kun se ei teidän perseitänne pahemmin raavi, tai ette joudu mua katselemaan/kuuntelemaan, pitäkää ne turpanne kiinni. Joo, musta on tullut aivan saatanan kamala kusipää, oliko uus info kenellekään? Nojoo eipä vissiin. Oon vaan kyllästynyt esittämään kaikkee sitä samaa paskaa kun ennenkin. Joo kyllä, mä tykkään juoda ja poltan röökiä ketjussa just niin helvetin paljon kun haluan itse. Mun maksa, mun keuhkot ja jumalauta mun elämääni mä tässä "pilaan", en teidän. Teidän elämän luulis olevan aivan saatanan helppoa nyt kun ette törmää muhun ees koulussa ja kaupungilla muutenkin pyörin suhteellisen harvoin. Ette siis joudu edes katselemaan mua. Jos mun naama häiritsee, poistakaa facebook kavereista tai estäkää, sama se mulle on. Mä olen vaan jumalauta niin saatanan kyllästynyt tähän paskaan. Onko koskaan kukaan miettinyt miksi en tykkää olla selvinpäin? Antakaa aivojenne raksuttaa hetken aikaa, ja siinä vaiheessa jokainen joka on vähääkään syvällisemmin keskustellut mun kanssa (tai raivonnut mulle mun käytöksestä) ymmärtää kyllä. Saatan olla kaks kuukautta selvinpäin ja sen jälkeen saattaa olla kolme päivää viikossa kun juon. Problem? Ei ole. Sen jälkeen vois olla taas selvä jakso, mutta voi helvetin kuustoista kun se ei käy. Se ei käy koska "Voi ei Monica pilaa elämänsä kun se nyt taas sortui ryyppäämään omg!!!!!!!!!!!!!!1". Joo, mä en jaksais välittää tosta paskasta, mutta selvinpäin omaatuntoo kolkuttaa niin saatanasti että voi ei oon taas pilannut kaiken, koska te jumalauta uskottelette mulle niin. Ei se oo maailmanloppu nyt herranjumala. Kuten moni on mulle sanonut, mä en edes juo paljoa. Kuinka usein, se onkin eri asia. Edelleen oon hengissä, tällä hetkellä on jopa tulevaisuuden suunnitelmia kehiteltynä hiukan (jopa "hiukan" on enemmän kuin koskaan ennen) ja arvatkaa mitä. Nautin aivan saatanasti siitä että saan olla piikki teidän perseissänne. Musta on huvittavaa miten paljon mun elämä kiinnostaa joitakin, ja että siitä jaksetaan vielä tulla valittamaan vaikka missä. Ei jumalauta, niinkuin olen jo sanonut joillekin, tästä lähtien aion käyttäytyä kuin heitä ei olis olemassakaan. Tottakai meillä on menneisyys, mutta unohdan sen nyt johonkin aivojen romukoppaan ja jos joskus satun johonkin niistä ihmisistä törmäämään niin voitte olla varmoja että hymyilen ja kävelen pois. Hymy vanhojen hyvien muistojen vuoksi, ja siksi, että musta on äärimmäisen huvittavaa miten paljon mä teitä häiritsenkään edes sanomatta mitään. Ei saatana, vitullinen rage/angst postaus ja vuoden naurut tätä kirjoittaessa. Mua ei kiinnosta millaisen paskamyrskyn saan tällä aikaan, tai kuinka paljon enemmän mua vihataan tän jälkeen (onko se ees mahdollista?). Mä vaan halusin saada pointtini selväks. Ei se varmaan tässäkään vielä tullut koska vituttaa niin saatanasti, mutta ainakin sain purettua hetkellisesti tän kaiken paskan pään sisältä. 

Ja ei, se kusi sieltä päästä ei oo menossa minnekään, justhan se sinne nousi ja siellä kyllä viihtyy.
Voi vittu mikkä hipsteri lasit, mie en kestä.

Tää kusipää lähtee röökille ja jääkaapille, hyvät jatkot! 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

4 kommenttia: